.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اردیبهشت و خرداد بدون حریق در جنگل‌های مازندران
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران ـ منطقه ساری با اعلام اینکه اردیبهشت و خرداد هیچ آتش‌سوزی در جنگل‌های مازندران نداشتیم که بی‌سابقه بوده است، گفت: تیر ماه پُرحادثه‌ بود اگر بارندگی اتفاق نیفتد نگران این هستیم آتش سوزی تکرار شود.

به گزارش شمال نیوز، مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران ـ منطقه ساری، اظهار کرد: باتوجه به اخطارهای هواشناسی مبنی بر افزایش دما و وزش باد گرم و سوابق فصل گرم سال‌های گذشته، به تمام نیروهای جنگل‌بان اعلام آماده‌باش کردیم.

وی افزود: هماهنگی لازم در ارتباط با گشت‌های متعدد در عرصه‌های جنگلی طراحی شده و تیم‌ها را در این زمینه سازماندهی کردیم.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران ـ منطقه ساری با بیان اینکه طی هماهنگی با سازمان دو فروند بالگرد هم برای استان درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: همراهی خوبی با مدیریت بحران استانداری شده تا در زمان وقوع هماهنگی لازم انجام شود که در بحث اطفای حریق در سوادکوه شمالی این مهم محقق شد.

ذکریایی  بیان کرد: باتوجه به گرمای شدید هوا شهروندان، گردشگران و روستانشینان از روشن کردن آتش پرهیز کنند و درصورت ضرورت از خاموش شدن آتش مطمئن شوند.

وی با اعلام اینکه اردیبهشت و خرداد هیچ آتش‌سوزی در جنگل‌های مازندران نداشتیم که بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: تیر ماه پُرحادثه‌ای داشتیم اگر بارندگی اتفاق نیفتد نگران این هستیم آتش سوزی تکرار شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران ـ منطقه ساری با بیان اینکه جنگل میراث ملی و ماندگار است و همه ما در حفظ و حراست از آن مسوول هستیم، گفت: با توجه به افزایش محسوس دما و احتمال حریق در جنگل‌ها و مراتع، درصورت مشاهده دود، حریق، تخریب، قطع درخت و تصرف موارد را به شماره ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.